Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1052 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 TRW

JTE1052 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1052
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052
JTE1052
trw JTE1052 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 trw
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE1052

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 94
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
parzyste numery artykułów JTE1053
nr EAN 3322937429196

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, IBIZA V, LEON 1.0-Electric 05.03-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 producenta TRW

SEAT

1K0423803A, 1K0423811A, 1K0423811B, 1K0423811E, 1K0423811F, 1K0423811J, 1K1423070X, 3C0423811B

VOLKSWAGEN

1K0423803A, 1K0423811A, 1K0423811B, 1K0423811E, 1K0423811F, 1K0423811J, 1K1423070X, 3C0423811B

AUDI

1K0423803A, 1K0423811A, 1K0423811B, 1K0423811E, 1K0423811F, 1K0423811J, 1K1423070X, 3C0423811B

SKODA

1K0423803A, 1K0423811A, 1K0423811E, 1K0423811J, 1K1423070X, 3C0423811B

numery OEM:
AUDI      1K0 423 803 A
AUDI      1K0 423 811 A
AUDI      1K0 423 811 B
AUDI      1K0 423 811 E
AUDI      1K0 423 811 F
AUDI      1K0 423 811 J
AUDI      1K1 423 070 X
AUDI      3C0 423 811 B
SEAT      1K0 423 803 A
SEAT      1K0 423 811 A
SEAT      1K0 423 811 B
SEAT      1K0 423 811 E
SEAT      1K0 423 811 F
SEAT      1K0 423 811 J
SEAT      1K1 423 070 X
SEAT      3C0 423 811 B
SKODA      1K0 423 803 A
SKODA      1K0 423 811 A
SKODA      1K0 423 811 E
SKODA      1K0 423 811 J
SKODA      1K1 423 070 X
SKODA      3C0 423 811 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 J
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 X
VOLKSWAGEN      3C0 423 811 B
FAW-AUDI      1K0 423 811 J
FAW-VW      1K0 423 811 E
FAW-VW      1K0 423 811 J

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1052 TRW:

Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.