Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » V22-0012 vaico

Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V22-0012 VAICO

V22-0012 Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität VAICO
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V22-0012

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 34,85
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Ø koła pasowego [mm] 152,9
Ciężar [kg] 2,64
nr EAN 4046001364563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V22-0012 VAICO

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: VOLVO V50, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C4 I, C5 I, C5 II, C5 I/KOMBI, C8, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XANTIA 1.3D-2.2D 06.96-

Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V22-0012 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V22-0012 producenta VAICO

CITROËN

0515P8, 0515R0, 0515T0, 0515V0, 0515V4, 0515V7, 0515V8, 515R0, 515V4, 515V8

FORD

1147683, 1319519, 1369546, 1473366, 1485765, 1517975, 1517976, 2S6Q6B319AA, 2S6Q6B319AB, 2S6Q6B319AC, 2S6Q6B319AD, 2S6QGB319AA, 2S6QGB319AB, 3M5Q6B319CA, 3M5Q6B319CB, 3M5Q6B319CC

PEUGEOT

0515P8, 0515R0, 0515T0, 0515V0, 0515V4, 0515V7, 0515V8, 515R0, 515V4, 515V8

MAZDA

Y40111401, Y40111401A, Y40111401B, Y40111401C, Y60311401

VOLVO

30750083, 31251290, 31272289

MINI

11237801979

numery OEM:
BMW      11 23 7 801 979
BMW      7 801 979
CITROËN      0515.P8
CITROËN      0515.R0
CITROËN      0515.T0
CITROËN      0515.V0
CITROËN      0515.V4
CITROËN      0515.V7
CITROËN      0515.V8
CITROËN      515.R0
CITROËN      515.V4
CITROËN      515.V8
FORD      1 147 683
FORD      1 319 519
FORD      1 369 546
FORD      1 473 366
FORD      1 485 765
FORD      1 517 975
FORD      1 517 976
FORD      2S6Q 6B319 AA
FORD      2S6Q 6B319 AB
FORD      2S6Q 6B319 AC
FORD      2S6Q 6B319 AD
FORD      2S6Q GB319 AA
FORD      2S6Q GB319 AB
FORD      3M5Q 6B319 CA
FORD      3M5Q 6B319 CB
FORD      3M5Q 6B319 CC
MAZDA      Y401-11-401
MAZDA      Y401-11-401 A
MAZDA      Y401-11-401 B
MAZDA      Y401-11-401 C
MAZDA      Y401-11-401A
MAZDA      Y401-11-401B
MAZDA      Y401-11-401C
MAZDA      Y603-11-401
PEUGEOT      0515.P8
PEUGEOT      0515.R0
PEUGEOT      0515.T0
PEUGEOT      0515.V0
PEUGEOT      0515.V4
PEUGEOT      0515.V7
PEUGEOT      0515.V8
PEUGEOT      515.R0
PEUGEOT      515.V4
PEUGEOT      515.V8
VOLVO      30750083
VOLVO      31 251 290
VOLVO      31 272 289
MINI      11 23 7 801 979

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V22-0012 VAICO w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.