Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 141 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 71,0 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 74 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 071 115 562 C | |
nr EAN | 5050063592658 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju ADA102101 BLUE PRINT
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
045115466A, 045115466B, 045115466C, 070115562, 071115562, 071115562A, 071115562B, 071115562C, 45115466A, 45115466B, 45115466C, 70115562, 71115562, 71115562A, 71115562B, 71115562C
045115466A, 045115466B, 070115562, 071115562, 071115562A, 071115562B, 071115562C, 45115466A, 45115466B, 70115562, 71115562, 71115562A, 71115562B, 71115562C
045115466A, 045115466B, 070115562, 071115562, 071115562A, 071115562B, 071115562C, 45115466A, 45115466B, 70115562, 71115562, 71115562A, 71115562B, 71115562C
045115466A, 045115466B, 070115562, 071115562, 071115562A, 071115562B, 071115562C, 45115466A, 45115466B, 70115562, 71115562, 71115562A, 71115562B, 71115562C
68001297AA, MN980125, MN980408
68001297AA
68001297AA
68001297AA, 68001297AB
AUDI | 045 115 466 A | |
AUDI | 045 115 466 B | |
AUDI | 070 115 562 | |
AUDI | 071 115 562 | |
AUDI | 071 115 562 A | |
AUDI | 071 115 562 B | |
AUDI | 071 115 562 C | |
AUDI | 45 115 466 A | |
AUDI | 45 115 466 B | |
AUDI | 70 115 562 | |
AUDI | 71 115 562 | |
AUDI | 71 115 562 A | |
AUDI | 71 115 562 B | |
AUDI | 71 115 562 C | |
CHRYSLER | 68001297AA | |
CHRYSLER | 68001297AB | |
DODGE | 68001297AA | |
FORD | 1 118 184 | |
FORD | 1 250 679 | |
MITSUBISHI | 68001297AA | |
MITSUBISHI | MN980125 | |
MITSUBISHI | MN980408 | |
SEAT | 045 115 466 A | |
SEAT | 045 115 466 B | |
SEAT | 070 115 562 | |
SEAT | 071 115 562 | |
SEAT | 071 115 562 A | |
SEAT | 071 115 562 B | |
SEAT | 071 115 562 C | |
SEAT | 45 115 466 A | |
SEAT | 45 115 466 B | |
SEAT | 70 115 562 | |
SEAT | 71 115 562 | |
SEAT | 71 115 562 A | |
SEAT | 71 115 562 B | |
SEAT | 71 115 562 C | |
SKODA | 045 115 466 A | |
SKODA | 045 115 466 B | |
SKODA | 070 115 562 | |
SKODA | 071 115 562 | |
SKODA | 071 115 562 A | |
SKODA | 071 115 562 B | |
SKODA | 071 115 562 C | |
SKODA | 45 115 466 A | |
SKODA | 45 115 466 B | |
SKODA | 70 115 562 | |
SKODA | 71 115 562 | |
SKODA | 71 115 562 A | |
SKODA | 71 115 562 B | |
SKODA | 71 115 562 C | |
VOLKSWAGEN | 045 115 466 A | |
VOLKSWAGEN | 045 115 466 B | |
VOLKSWAGEN | 045 115 466 C | |
VOLKSWAGEN | 070 115 562 | |
VOLKSWAGEN | 071 115 562 | |
VOLKSWAGEN | 071 115 562 A | |
VOLKSWAGEN | 071 115 562 B | |
VOLKSWAGEN | 071 115 562 C | |
VOLKSWAGEN | 45 115 466 A | |
VOLKSWAGEN | 45 115 466 B | |
VOLKSWAGEN | 45 115 466 C | |
VOLKSWAGEN | 70 115 562 | |
VOLKSWAGEN | 71 115 562 | |
VOLKSWAGEN | 71 115 562 A | |
VOLKSWAGEN | 71 115 562 B | |
VOLKSWAGEN | 71 115 562 C | |
FORD USA | 3M216744AA | |
FORD USA | YM216744AA | |
JEEP | 68001297AA |
Zastosowanie Filtr oleju ADA102101 BLUE PRINT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju ADA102101 BLUE PRINT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Historia firmy Blue Print sięga 1994 roku, kiedy to została założona w Japonii jako oddział koncernu TAD Group. W ciągu kilku lat firma stała się wiodącym producentem części samochodowych na rynku japońskim, a wkrótce rozszerzyła swoją działalność na inne rynki azjatyckie oraz europejskie.
Obecnie Blue Print posiada fabryki i centra dystrybucyjne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Japonii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Firma oferuje szeroki zakres produktów, w tym części do silników, zawieszenia, układów hamulcowych, układów kierowniczych, systemów wydechowych, układów chłodzenia, układów elektrycznych i wiele innych.