Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 989 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 BOSCH

1 987 947 989 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 989
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989
1 987 947 989
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1705

numer części:

1 987 947 989

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1705
nr EAN 3165141195989

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1705) pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (W204), C (W205), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), E (A207), E (C207), E (W212), E (W213) 1.3-3.3 12.90-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 producenta BOSCH

FIAT

55214074, 9634765180, K9634765180

AUDI

046903137B

CITROËN

575096, 5750EK, 5750F0, 5750LH, 5750VQ, 96155949, 96155951

FORD

1089877, 1141315, 2S616C301DA, XS6E6C301BB

BMW

11281437869

HYUNDAI

2521237160

PEUGEOT

575096, 5750EK, 5750F0, 5750LG, 5750VQ, 5750WP, 5750Y5, 5750YA, 96155949, 96155951

OPEL

55214074, 55595073

LANCIA

9634765180, K9634765180

MAZDA

Y40115908

MERCEDES-BENZ

0029931296, 0049930796, A0029931296, A0049930796

numery OEM:
AUDI      046 903 137 B
BMW      11 28 1 437 869
CITROËN      5750 96
CITROËN      5750 EK
CITROËN      5750 F0
CITROËN      5750 LH
CITROËN      5750 VQ
CITROËN      96 155 949
CITROËN      96 155 951
FIAT      55214074
FIAT      9634765180
FIAT      K9634765180
FORD      1089877
FORD      1141315
FORD      2S616 C301 DA
FORD      XS6E 6C301 BB
LANCIA      9634765180
LANCIA      K9634765180
MAZDA      Y401-15-908
MERCEDES-BENZ      002 993 12 96
MERCEDES-BENZ      004 993 07 96
MERCEDES-BENZ      A 002 993 12 96
MERCEDES-BENZ      A 004 993 07 96
OPEL      55214074
OPEL      55595073
PEUGEOT      5750 96
PEUGEOT      5750 EK
PEUGEOT      5750 F0
PEUGEOT      5750 LG
PEUGEOT      5750 VQ
PEUGEOT      5750 WP
PEUGEOT      5750 Y5
PEUGEOT      5750 YA
PEUGEOT      96 155 949
PEUGEOT      96 155 951
VAUXHALL      55214074
VAUXHALL      55595073
VOLKSWAGEN      046 903 137 B
CHEVROLET      93 208 330
HYUNDAI      25212 37160

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 989 BOSCH:

Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.