TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Spark Spring | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Wysokość wtykowa [mm] | 112 | |
nr EAN | 4014427041535 |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Spark Spring | |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką | |
Długość wraz z wtyczką [cm] | 16 | |
nr EAN | 4014427107958 |
Kod silnika | BAE | |
Rok prod. od | 200108 | |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165143421727 |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
Rok prod. od | 200009 | |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165144049777 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 4047026344943 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371480 |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759474174 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 3 |
Ciężar [kg] | 1,05 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883040 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883034 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883042 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883064 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883015 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883010 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883007 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883001 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883005 | |
nr EAN | 8053379088751 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Kod silnika | AGU | |
Ciężar [kg] | 0,282 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 8053379089369 |
Ciężar [kg] | 0,174 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379088775 |
Ilość połączeń | 9 | |
nr EAN | 8053379095063 |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Opcja wyposażenia | COILONPLUG | |
nr EAN | 8012510019672 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Ilość połączeń | 9 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
nr EAN | 4027816264149 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,46 | |
dla numeru OE | 058 905 105 | |
nr EAN | 4027816294122 |
Wymagana ilość | 4 | |
Kod silnika | AUM | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588941 |
Wymagana ilość | 4 | |
Kod silnika | AGU | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588781 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z urządzeniem włączającym | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384254 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079338059 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cewki | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384209 |
Technika połączeń | 3 | |
Złącze świecy zapłonowej | Rodzaj połączenia SAE | |
Długość [mm] | 108 | |
Opór [kOhm] | 2 | |
nr EAN | 5902925201874 |
Ciężar [kg] | 0,217 | |
nr EAN | 5902925203656 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
nr EAN | 8001063481012 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
nr EAN | 8001063481029 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
nr EAN | 8001063485393 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
nr EAN | 8001063575322 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
nr EAN | 8001063844879 |
Kod silnika | BAE | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 5907558559279 |
Kod silnika | AGU | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5907558559194 |
TECDOC-Nr silnika | 9456 | |
nr EAN | 5907558563504 |
Kod silnika | AUM | |
Rok prod. od | 200009 | |
Wymagana ilość | 4,6 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Kod silnika | AGU | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074455579 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074624609 |
TECDOC-Nr silnika | 15485 | |
TECDOC-Nr silnika | 15486 | |
Rok prod. od | 200009 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Kolor obudowy | chromowy / czarny | |
nr EAN | 4010326480055 |
Kod silnika | AGU | |
Wymagana ilość | 4 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4010326480086 |
Kod silnika | BAE | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 4010326480109 |
Kod silnika | AGU | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
Ciężar netto [g] | 62 | |
nr EAN | 5902048885357 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,44 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Rok prod. od | 200009 | |
Kod silnika | AUM | |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
Ilość biegunów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,28 | |
nr EAN | 3276422451424 |
Kod silnika | BAE | |
Rok prod. od | 200108 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Technika połączeń | SAE | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z cewką | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Układ zapłonowy cewkowy | Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ) | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Ciężar [kg] | 1,022 | |
nr EAN | 4046001303487 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii cewka zapłonowa do Volkswagen BORA I (1J2) 1.8 T.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA I (1J2) 1.8 T produkowanego od 2000.05 do roku 2005.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii cewka zapłonowa do Volkswagen BORA I (1J2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na cewka zapłonowa do Volkswagen BORA I (1J2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2000.05 do roku 2005.05, i mocy silnika 150 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024