Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda E Platforma / podwozie (SD1) E2000 (1989.10-1995.05) 82km » 9.6329 facet eps
wybrany samochód: 
Mazda E Platforma / Podwozie (sd1) E2000 (1989.10-1995.05) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6329 FACET EPS

9.6329 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.429, KW 470 429

numer części:

9.6329

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
nr EAN8012510019672

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6329 FACET EPS

numery OEM:
AUDI      06A 905 115
AUDI      06A 905 115 A
AUDI      06A 905 115 B
AUDI      06A 905 115 C
AUDI      06A 905 115 D
AUDI      06B 905 115 D
AUDI      06B 905 115 G
AUDI      06B 905 115 H
AUDI      06B 905 115 J
AUDI      06B 905 115 L
AUDI      06B 905 115 M
AUDI      06B 905 115 N
AUDI      06B 905 115 P
AUDI      06B 905 115 Q
AUDI      06B 905 115 R
AUDI      06B 905 115 S
AUDI      06C 905 115 C
SEAT      06A 905 115
SEAT      06A 905 115 A
SEAT      06A 905 115 B
SEAT      06A 905 115 C
SEAT      06A 905 115 D
SEAT      06B 905 115 D
SEAT      06B 905 115 G
SEAT      06B 905 115 H
SEAT      06B 905 115 J
SEAT      06B 905 115 L
SEAT      06B 905 115 M
SEAT      06B 905 115 N
SEAT      06B 905 115 P
SEAT      06B 905 115 Q
SEAT      06B 905 115 R
SEAT      06C 905 115 C
SKODA      06A 905 115
SKODA      06A 905 115 A
SKODA      06A 905 115 B
SKODA      06A 905 115 C
SKODA      06A 905 115 D
SKODA      06B 905 115 D
SKODA      06B 905 115 G
SKODA      06B 905 115 H
SKODA      06B 905 115 J
SKODA      06B 905 115 L
SKODA      06B 905 115 M
SKODA      06B 905 115 N
SKODA      06B 905 115 P
SKODA      06B 905 115 Q
SKODA      06B 905 115 R
SKODA      06C 905 115 C
VOLKSWAGEN      06A 905 115
VOLKSWAGEN      06A 905 115 A
VOLKSWAGEN      06A 905 115 B
VOLKSWAGEN      06A 905 115 C
VOLKSWAGEN      06A 905 115 D
VOLKSWAGEN      06B 905 115 D
VOLKSWAGEN      06B 905 115 G
VOLKSWAGEN      06B 905 115 H
VOLKSWAGEN      06B 905 115 J
VOLKSWAGEN      06B 905 115 L
VOLKSWAGEN      06B 905 115 M
VOLKSWAGEN      06B 905 115 N
VOLKSWAGEN      06B 905 115 P
VOLKSWAGEN      06B 905 115 Q
VOLKSWAGEN      06B 905 115 R
VOLKSWAGEN      06B 905 115 S
VOLKSWAGEN      06C 905 115 C

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6329 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6329 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.