Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 120 (ED0M, ED0U, ED0W, ED4M, ED8M, ED8W, HD0M,... (2001.10-???) 115km » 13-0057 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci 120 (ed0m, Ed0u, Ed0w, Ed4m, Ed8m, Ed8w, Hd0m,... (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0057 MAXGEAR

13-0057 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0057
Cewka zapłonowa 13-0057
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-8030M

numer części:

13-0057

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN5907558559279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0057 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA VW 1,4-2,0 95-
numery OEM:
AUDI      032 905 106
AUDI      032 905 106 B
AUDI      032 905 106 D
AUDI      032 905 106 E
AUDI      032 905 106 F
SEAT      032 905 106
SEAT      032 905 106 B
SEAT      032 905 106 D
SEAT      032 905 106 E
SEAT      032 905 106 F
SKODA      032 905 106
SKODA      032 905 106 B
SKODA      032 905 106 D
SKODA      032 905 106 E
SKODA      032 905 106 F
VOLKSWAGEN      032 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106 B
VOLKSWAGEN      032 905 106 D
VOLKSWAGEN      032 905 106 E
VOLKSWAGEN      032 905 106 F
LAMBORGHINI      032 905 106
LAMBORGHINI      032 905 106 B
LAMBORGHINI      032 905 106 D
LAMBORGHINI      032 905 106 E
LAMBORGHINI      032 905 106 F
BENTLEY      032 905 106
BENTLEY      032 905 106 B
BENTLEY      032 905 106 D
BENTLEY      032 905 106 E
BENTLEY      032 905 106 F

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0057 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.