
| Długość [mm] | 120 | 
| Materiał | Termoplast | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Ciężar [kg] | 0,260 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 | 
| nr EAN | 5050063381801 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 20 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 81 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 | 
| Wysokość [mm] | 110 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356486 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 20 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 81 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 | 
| Wysokość [mm] | 110 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | 
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025