Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 626/4 filtron wix

Filtr oleju OP 626/4 FILTRON WIX

OP 626/4 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 626/4
Filtr oleju OP 626/4
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OP 626/4

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 169
Wymiar gwintu 1-12 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 95
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5
nr EAN 5904608056269

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 626/4 FILTRON WIX

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: DAF F 2100, F 2300, F 2500; ZETOR MAJOR; CASE IH 1000, 800, 900; FORD 7000; INTERNATIONAL HARV. 1000; MC CORMICK X; NEW HOLLAND TM 1104D-44TA-Z1105 01.71-
numery OEM:
DAF      061 1049
DAF      0661049
DAF      611 049
DAF      661049
FIAT      8826585
ISUZU      X13201006
ISUZU      Z13201006
IVECO      116 1934
IVECO      117 3482
IVECO      190 2136
NISSAN      15209-T9002

Zastosowanie Filtr oleju OP 626/4 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 626/4 FILTRON WIX:

2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-18
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem OE 649/9
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-15
 5/5
Filtron stosuje już od wielu lat i szczerze polecam.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.