Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA J GTC 2.0 BiTurbo CDTI (08) (2012.10-2015.10) 194km » H97W01 hengst
wybrany samochód: 
Opel Astra J Gtc 2.0 Biturbo Cdti (08) (2012.10-2015.10) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H97W01 HENGST

H97W01 Filtr oleju HENGST
hengst H97W01
Filtr oleju H97W01
H97W01
hengst H97W01 Filtr oleju

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

485100000

numer części:

H97W01

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]66
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]60
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]92
nr EAN4030776001730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H97W01 HENGST

Filtr oleju pasuje do: FIAT SEDICI, MITSUBISHI LANCER V, OUTLANDER II, NISSAN CEDRIC, SUBARU JUSTY II, JUSTY III, SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, IGNIS I, IGNIS II, JIMNY 1.0-D
numery OEM:
DAIHATSU      15601-87110
FIAT      71742115
FIAT      71746761
FIAT      71768154
NISSAN      15208-31000
NISSAN      15208-70J00XX
SUZUKI      16510-085C00
SUZUKI      16510-60M11-000
SUZUKI      16510-61A00
SUZUKI      16510-61A01
SUZUKI      16510-61A02
SUZUKI      16510-61A20
SUZUKI      16510-61A20-MHL
SUZUKI      16510-61A21
SUZUKI      16510-61A21-000
SUZUKI      16510-61A30
SUZUKI      16510-61A30-000
SUZUKI      16510-61A31
SUZUKI      16510-85C00
VOLVO      8614737
VOLVO      8614745
VAG      J90 915 100 02
LEXUS      90915-10010
CHANGAN SUZUKI      16510-56K00-000

Zastosowanie Filtr oleju H97W01 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H97W01 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST