Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10267 original imperium

Koło pasowe, wał korbowy 10267 ORIGINAL IMPERIUM

10267 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
343.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10267

Średnica zewnętrzna 1 [mm] 191,4
Ilość żeber 5
Masa [g] 4680
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 184
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
Szerokość 1 [mm] 56
Szerokość 2 [mm] 43
nr EAN 8033989015804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10267 ORIGINAL IMPERIUM

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO IMPERGOM 10267 VW T4 2.4D 2.5TDI
numery OEM:
AUDI      074105251AC
AUDI      074105251N
AUDI      074105251R
AUDI      074105251S
AUDI      074105251T
AUDI      74105251AC
SEAT      074105251AC
SEAT      074105251N
SEAT      074105251R
SEAT      074105251S
SEAT      074105251T
SEAT      74105251AC
SKODA      074105251AC
SKODA      074105251N
SKODA      074105251R
SKODA      074105251S
SKODA      074105251T
SKODA      74105251AC
VOLVO      8627933
VOLVO      9163918
VOLVO      9180620
VOLVO      9180820
VOLVO      9463918
VOLKSWAGEN      074105251AC
VOLKSWAGEN      074105251N
VOLKSWAGEN      074105251R
VOLKSWAGEN      074105251S
VOLKSWAGEN      074105251T
VOLKSWAGEN      74105251AC

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10267 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10267 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.