Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.4 VTi 95 (SH8FSC, SH8FP0, SH8FP6) (2009.02-???) 95km » 4310036 kraft automotive
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.4 Vti 95 (sh8fsc, Sh8fp0, Sh8fp6) (2009.02-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310036 KRAFT AUTOMOTIVE

4310036 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KRAFT AUTOMOTIVE
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

4310036

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Numer seryjny4310036
nr EAN5901159146159
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310036 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      1K0 423 811 A
AUDI      1K0 426 811 E
AUDI      1K0423811B
AUDI      1K0423811E
AUDI      1K0423811F
AUDI      1K0423811J
SEAT      1K0 423 811 A
SEAT      1K0 426 811 E
SEAT      1K0423811B
SEAT      1K0423811E
SEAT      1K0423811F
SEAT      1K0423811J
SKODA      1K0423811E
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 A
VOLKSWAGEN      1K0 426 811 E
VOLKSWAGEN      1K0423811B
VOLKSWAGEN      1K0423811C
VOLKSWAGEN      1K0423811E
VOLKSWAGEN      1K0423811F
VOLKSWAGEN      1K0423811G
VOLKSWAGEN      1K0423811J
VAG      1K0423811E

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4310036 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.