Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Daewoo NUBIRA Wagon (J100) 1.6 16V (2000.12-???) 103km » 22616 walker
wybrany samochód: 
Daewoo Nubira Wagon (j100) 1.6 16v (2000.12-???) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22616 WALKER

22616 Tłumik WALKER
walker 22616
Tłumik 22616
22616
walker 22616 Tłumik
312.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22616

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1380
Ciężar [kg]8,600
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22616 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1380mm) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8/2.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1117834
FORD      1125644
FORD      1205643
FORD      1362711
FORD      1518073
FORD      1S715K214CE
FORD      1S715K214CF
FORD      1S715K214CG
FORD      ME1S7J5K214C1G

Zastosowanie Tłumik 22616 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22616 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.