Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 140 | |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 | |
nr EAN | 3165141016024 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 451 104 065 BOSCH
CITROËN | MLS 000 186 | |
DAF | 1500917 | |
FIAT | 5926021 | |
FIAT | 62775369 | |
FIAT | 72370000 | |
FIAT | 74630787 | |
FORD | 1498028 | |
FORD | 3917694 | |
FORD | 5000189 | |
GMC | 5579970 | |
GMC | 6438121 | |
GMC | 7984229 | |
GMC | 7984303 | |
GMC | 7984460 | |
GMC | 7984844 | |
LANCIA | 5926021 | |
LANCIA | 62775369 | |
LANCIA | 72370000 | |
LANCIA | 74630787 | |
LANCIA | 82220425 | |
MERCEDES-BENZ | 002 184 40 01 | |
MERCEDES-BENZ | 21844001 | |
MERCEDES-BENZ | A 002 184 40 01 | |
NISSAN | 1520865012 | |
NISSAN | 26543 42 | |
NISSAN | 26543 43 | |
PORSCHE | 901 107 203 01 | |
PORSCHE | 901 107 203 02 | |
PORSCHE | 901 107 203 03 | |
PORSCHE | 901 107 203 05 | |
PORSCHE | 901 107 203 09 | |
PORSCHE | 901 107 203 10 | |
RENAULT | 00 05 150 017 | |
RENAULT | 00 05 151 017 | |
RENAULT | 00 24 151 017 | |
RENAULT | 00 24 151 018 | |
RENAULT | 24151017 | |
RENAULT | 24151018 | |
RENAULT | 27 70 100 637 | |
RENAULT | 27 70 100 6374 | |
RENAULT | 50 00 040 870 | |
RENAULT | 50 00 044 059 | |
RENAULT | 50 00 044 487 | |
RENAULT | 50 00 044 959 | |
RENAULT | 5151017 | |
RENAULT | 77 01 002 280 | |
RENAULT | 77 01 006 374 | |
RENAULT | 77 01 022 800 | |
RENAULT | 77 01 029 280 | |
RENAULT | 77 01 415 051 | |
SEAT | 068 115 561 B | |
TALBOT | 99 093 7 | |
VOLVO | 1328126 | |
VOLVO | 731094 | |
VOLVO | 73194 | |
VOLVO | 795097 | |
VOLKSWAGEN | 068 115 561 A | |
VOLKSWAGEN | 068 115 561 B | |
VOLKSWAGEN | 068 115 561 F | |
VOLKSWAGEN | 068115561 | |
VOLKSWAGEN | 901 107 203 02 | |
VOLKSWAGEN | 901 107 203 0S | |
VOLKSWAGEN | BBW 115 561 B | |
LAMBORGHINI | 2 4419 150 1 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 451 104 065 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 451 104 065 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020