Wysokość [mm] | 70 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
Średnica wewnętrzna [mm] | 62 |
średnica zewnętrzna [mm] | 94 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
Długość opakowania [cm] | 9,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 7,8 |
nr EAN | 4044197762897 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100030S CHAMPION
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
A110 II, A290
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
0855823800, 7700542086, 7700545868, 7700643818, 7700651432, 7701348107, 7701415049
DAF | 224788 | |
FIAT | 5951891 | |
FIAT | 7032389 | |
RENAULT | 0855823800 | |
RENAULT | 7700542086 | |
RENAULT | 7700545868 | |
RENAULT | 7700643818 | |
RENAULT | 7700651432 | |
RENAULT | 7701348107 | |
RENAULT | 7701415049 | |
VOLVO | 7897321 | |
VOLVO | 897321 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100030S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100030S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.