Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 519/1 filtron wix

Filtr oleju OP 519/1 FILTRON WIX

OP 519/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 519/1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (181 ocen)
numer części:

OP 519/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 82
Wymiar gwintu 5/8-18 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 102
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
nr EAN 5904608015198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 519/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ISUZU MIDI 2.0D/2.2D 06.88-08.92
numery OEM:
ISUZU      8-94360-419-0
ISUZU      8-94360-419-1
ISUZU      894360419
ISUZU      943604191

Zastosowanie Filtr oleju OP 519/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 519/1 FILTRON WIX:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
Bogdan, Jasło
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
Marcin, Warszawa
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ząbkowice Śląskie
2020-08-05
 5/5
?
Andrzej, Piastów
2021-03-26
 5/5
Ok
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Józefów
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Grodzisk Wlkp.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Będzin
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.