Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 558/1 filtron wix

Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

OP 558/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 558/1
Filtr oleju OP 558/1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OP 558/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 66
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
nr EAN 5904608015587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ISUZU GEMINI, MITSUBISHI COLT II, LANCER III, PAJERO I, OPEL ASTRA F, KADETT E, VECTRA A, VECTRA B, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 600 I 1.5-2.3D 12.82-03.00
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX:

Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Burzenin
2020-02-25
 5/5
Na forach polecali producenta filtron
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Skrzydlna
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
Włodzimierz, Piaseczno
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Sierpc
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
Janusz, Ząbki
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.