Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 558/1 filtron wix

Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

OP 558/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 558/1
Filtr oleju OP 558/1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 558/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 66
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
nr EAN 5904608015587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ISUZU GEMINI, MITSUBISHI COLT II, LANCER III, PAJERO I, OPEL ASTRA F, KADETT E, VECTRA A, VECTRA B, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 600 I 1.5-2.3D 12.82-03.00
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX:

Jarek, Sierpc
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ząbkowice Śląskie
2020-08-05
 5/5
?
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Krzysztof, Żywiec
2025-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
PAWEł, WARSZAWA
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2020-04-15
 5/5
Filtron stosuje już od wielu lat i szczerze polecam.
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdansk
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Marcin, Warszawa
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.