Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 558/1 filtron wix

Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

OP 558/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 558/1
Filtr oleju OP 558/1
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 558/1

dostawca:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 66
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
nr EAN 5904608015587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ISUZU GEMINI, MITSUBISHI COLT II, LANCER III, PAJERO I, OPEL ASTRA F, KADETT E, VECTRA A, VECTRA B, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 600 I 1.5-2.3D 12.82-03.00
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 558/1 FILTRON WIX:

Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wołomin
2020-03-23
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gutkowo
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Żary
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Szypliszki
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Piotr, Ząbkowice Śląskie
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Marcin, Brzeźnica
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomek, Latchorzew
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ząbkowice Śląskie
2020-08-05
 5/5
?
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gniewkowo
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2020-03-18
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
Janusz, Ząbki
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Dariusz, Będzin
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Koronowo
2020-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEł, WARSZAWA
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.