Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 594/2 filtron wix

Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX

OP 594/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 594/2
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OP 594/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 98
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 96,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
nr EAN 5904608035943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, MASTER I, MASTER PRO, SAFRANE I, SAFRANE II 2.2D-2.8D 08.80-04.10
numery OEM:
RENAULT      77 00 106 067
RENAULT      77 00 864 685

Zastosowanie Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-18
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-03-26
 5/5
Ok
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.