Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 162 |
nr EAN | 4030776006889 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E202H01 D34 HENGST
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE
SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
11421745390, 11421745391, 11422236320, 11427510716, 11427510717
11421745390
LPW000010, LPW500030
BMW | 11 42 1 745 390 | |
BMW | 11 42 1 745 391 | |
BMW | 11 42 2 236 320 | |
BMW | 11 42 7 510 716 | |
BMW | 11 42 7 510 717 | |
ROLLS-ROYCE | 11 42 1 745 390 | |
LAND ROVER | LPW 000010 | |
LAND ROVER | LPW 500030 |
Zastosowanie Filtr oleju E202H01 D34 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E202H01 D34 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.