Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E622H D145 hengst

Filtr oleju E622H D145 HENGST

E622H D145 Filtr oleju HENGST
69.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

1391130000

numer części:

E622H D145

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 54
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25
Wysokość [mm] 98
nr EAN 4030776018158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E622H D145 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER; BUICK ENCLAVE; CADILLAC ATS, BLS, CTS, CTS SPORT, SRX, STS; CHEVROLET CAMARO, TRAILBLAZER; OPEL INSIGNIA A, SIGNUM, VECTRA C 2.8-3.6 01.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71741042
OPEL      5650363
OPEL      9006181
OPEL      93186310
SAAB      93186310
BUICK      92149006

Zastosowanie Filtr oleju E622H D145 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E622H D145 HENGST:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2021-02-24
 5/5
Polecam
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST