Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 10 | |
Wysokość [mm] | 138 | |
nr EAN | 4030776024777 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E720H D205 HENGST
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
LC079744AD
K68079744AA, K68079744AB, K68079744AC, K68079744AD
68079744AA, 68079744AB, 68079744AC, 68079744AD
CHRYSLER | 68079744AA | |
CHRYSLER | 68079744AB | |
CHRYSLER | 68079744AC | |
CHRYSLER | 68079744AD | |
FIAT | K68079744AA | |
FIAT | K68079744AB | |
FIAT | K68079744AC | |
FIAT | K68079744AD | |
VAG | 7B0 115 562 | |
VAG | 7B0 115 562 B | |
VAG | 7B0 115 562 D | |
JEEP | LC079744AD |
Zastosowanie Filtr oleju E720H D205 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E720H D205 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.