Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 72 |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
Wysokość [mm] | 122 |
nr EAN | 4030776005202 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14W23 HENGST
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
1043143, 1043147, 1047169, 1056613, 1097077, 1119421, 1663050, 1663051, 3652059, 4454116, 6937011, 978M6714A2A, 978M6714B4A, E1EE6714AA, E4FZ6731A, XS6E6714B1A, XS6E6714D1A, YN2G6714B2A, YN2G6714B4C, YN2G6714B4B
E4FZ6731AB
04781452AA, 04781452AB, 04781452BB, 4781452AA, 4781452BB
C60114302, C601143X2A, CA0214302
CHRYSLER | 04781452AA | |
CHRYSLER | 04781452AB | |
CHRYSLER | 04781452BB | |
CHRYSLER | 4781452AA | |
CHRYSLER | 4781452BB | |
FIAT | K04781452AA | |
FIAT | K04781452BB | |
FORD | 1 043 143 | |
FORD | 1 043 147 | |
FORD | 1 047 169 | |
FORD | 1 056 613 | |
FORD | 1 097 077 | |
FORD | 1 119 421 | |
FORD | 1 663 050 | |
FORD | 1 663 051 | |
FORD | 3 652 059 | |
FORD | 4 454 116 | |
FORD | 6 937 011 | |
FORD | 978 M 6714 A2A | |
FORD | 978 M 6714 B4A | |
FORD | E1EE-6714AA | |
FORD | E4FZ-6731A | |
FORD | XS 6 E 6714 B1A | |
FORD | XS6E6714D1A | |
FORD | YN 2 G 6714 B2A | |
FORD | YN2G 6714 B4C | |
FORD | YN2G 6714-B4B | |
MAZDA | C601-14-302 | |
MAZDA | C601-14-3X2A | |
MAZDA | CA021-4302 | |
FORD USA | E 4 FZ 6731 AB |
Zastosowanie Filtr oleju H14W23 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H14W23 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.