Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H17W30 hengst

Filtr oleju H17W30 HENGST

H17W30 Filtr oleju HENGST
hengst H17W30
Filtr oleju H17W30
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

2150100000

numer części:

H17W30

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
Wysokość [mm] 149
nr EAN 4030776020342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H17W30 HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7; SEAT EXEO, EXEO ST; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8 01.95-05.10
numery OEM:
VAG      068 115 561 F

Zastosowanie Filtr oleju H17W30 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H17W30 HENGST:

2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2021-02-24
 5/5
Polecam
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST