Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 79 | |
nr EAN | 4030776001648 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H90W01 HENGST
BEDFORD | 788 4256 | |
BEDFORD | 796 5051 | |
BEDFORD | 797 3235 | |
BEDFORD | 797 3429 | |
BEDFORD | 798 4256 | |
CITROËN | MLS 000-155 | |
FORD | 1 457 512 | |
FORD | 1 462 805 | |
FORD | 1 498 014 | |
FORD | 1 536 304 | |
FORD | 1 553 370 | |
FORD | 1 555 370 | |
FORD | 1 559 937 | |
FORD | 5 002 530 | |
FORD | 5 003 329 | |
FORD | 5 003 331 | |
FORD | 5 003 930 | |
FORD | 5 003 968 | |
FORD | 5 004 926 | |
FORD | 5 011 780 | |
FORD | 5 011 782 | |
FORD | 5 013 143 | |
FORD | 5 013 319 | |
FORD | 6 041 176 | |
FORD | A 700 X 6714 AA | |
INNOCENTI | 38.18.6376 | |
OPEL | 09 281 199 | |
OPEL | 2 866 477/VP | |
OPEL | 6 50 352 | |
OPEL | 6 50 364 | |
OPEL | 6 50 370 | |
OPEL | 6 50 371 | |
OPEL | 6 50 373 | |
OPEL | 6 50 400 | |
OPEL | 90 027 778 | |
OPEL | 92 81 199 | |
PEUGEOT | 1109.C5 | |
RENAULT | 77 01 415 069 | |
ROVER | 12G2400 | |
ROVER | 12G2400EVA | |
ROVER | 12G2400SLP | |
VAUXHALL | 650 364 | |
VAUXHALL | 650 365 | |
VAUXHALL | 669 6776 | |
VAUXHALL | 788 4256 | |
VAUXHALL | 796 5051 | |
VAUXHALL | 797 3235 | |
VAUXHALL | 797 3429 | |
VAUXHALL | 798 4256 | |
VAUXHALL | 900 27778 | |
VAUXHALL | 931 56299 | |
VAUXHALL | VOF136 |
Zastosowanie Filtr H90W01 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr H90W01 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020