Liczba zębów 1 | 190 | |
Szerokość 1 [mm] | 24,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | ||
nr EAN | 4005108909817 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0622 30 INA
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
46426983, 46780505, 46791188, 55183527, 55191315, 55200441, 55208381, 55215666, 55238027, 60813590, 60814603, 71719651, 71731639, 71747799, 71771574, 7778565
46426983, 46432248, 46515970, 46515972, 55192323, 55200441, 55212159, 60813592, 60814609, 60815559, 71719651, 71731639
46426983, 46780505, 60814603, 71719651, 71731639
ALFA ROMEO | 46426983 | |
ALFA ROMEO | 46432248 | |
ALFA ROMEO | 46515970 | |
ALFA ROMEO | 46515972 | |
ALFA ROMEO | 55192323 | |
ALFA ROMEO | 55200441 | |
ALFA ROMEO | 55212159 | |
ALFA ROMEO | 60813592 | |
ALFA ROMEO | 60814609 | |
ALFA ROMEO | 60815559 | |
ALFA ROMEO | 71719651 | |
ALFA ROMEO | 71731639 | |
FIAT | 46426983 | |
FIAT | 46780505 | |
FIAT | 46791188 | |
FIAT | 55183527 | |
FIAT | 55191315 | |
FIAT | 55200441 | |
FIAT | 55208381 | |
FIAT | 55215666 | |
FIAT | 55238027 | |
FIAT | 60813590 | |
FIAT | 60814603 | |
FIAT | 71719651 | |
FIAT | 71731639 | |
FIAT | 71747799 | |
FIAT | 71771574 | |
FIAT | 777 8565 | |
FIAT | 7778565 | |
LANCIA | 46426983 | |
LANCIA | 46780505 | |
LANCIA | 60814603 | |
LANCIA | 71719651 | |
LANCIA | 71731639 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0622 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0622 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.