Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz AROCS 2024 L (2013-???) 238km » FO-ECO006 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 2024 L (2013-???) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-ECO006 JAPANPARTS

FO-ECO006 Filtr oleju JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-ECO006

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Długość [mm]115
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna [mm]27
Średnica zabudowy [mm]42
nr EAN8033001060355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-ECO006 JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-ECO006 CHRYSLER CROSSFIRE 3.2 03-/ MERCEDES VIANO 3.2 03-
numery OEM:
CHRYSLER      05102904AA
CHRYSLER      05102905AA
CHRYSLER      05102905AB
CHRYSLER      05143064AA
CHRYSLER      05183748AA
CHRYSLER      5102904AA
CHRYSLER      5102905AA
CHRYSLER      5102905AB
CHRYSLER      5143064AA
CHRYSLER      5183748AA
CHRYSLER      71775180
CHRYSLER      K05102904AA
CHRYSLER      K05102905AA
CHRYSLER      K05102905AB
CHRYSLER      K05143064AA
CHRYSLER      K05183748AA
MERCEDES-BENZ      000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      0001802609
MERCEDES-BENZ      1121840025
MERCEDES-BENZ      A 000 180 22 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 23 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      A1121800510
MERCEDES-BENZ      A1121840025

Zastosowanie Filtr oleju FO-ECO006 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-ECO006 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.