Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 265 knecht

Filtr oleju OC 265 KNECHT

OC 265 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 265
Filtr oleju OC 265

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79893553

numer części:

OC 265

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 98
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 89,8
Średnica 3 [mm] 77,6
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026096086

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 265 KNECHT

Filtr oleju
numery OEM:
GMC      93156867
GMC      94430983
ISUZU      8943604260
ISUZU      894430983
ISUZU      8970497080
ISUZU      8970497081
ISUZU      97049708
OPEL      4301708
OPEL      5650300
OPEL      94430983
OPEL      97049708
VAUXHALL      94430983
VAUXHALL      97049708

Zastosowanie Filtr oleju OC 265 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 265 KNECHT:

Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Łukasz, Gdańsk
2020-09-23
 5/5
Ok
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kamienna Góra
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Konikowo
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Mariusz, Pacanów
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.