Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (2004.09-???) 207km » OC 38 knecht
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 3.0 V6 (rexfuf) (2004.09-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 38 KNECHT

OC 38 Filtr oleju KNECHT

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

77641525

numer części:

OC 38

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]141
Gwintowana złączka3/4"-16UNF-1B
Średnica 2 [mm]71,6
Średnica 3 [mm]62,5
Moment dokręcenia [Nm]10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 38 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE TRUCK OC 38 JCB
numery OEM:
GMC      7984716
ISUZU      4910594M1
RENAULT      7701028406
ROVER      AHM2094
ROVER      AKU1033
ROVER      HKJ0033

Zastosowanie Filtr oleju OC 38 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 38 KNECHT:

Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Marek, Krzyżanowice
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
Adam, warszawa
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Gdynia
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Mariusz, Pacanów
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Opole
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.