Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 500 knecht

Filtr oleju OC 500 KNECHT

OC 500 Filtr oleju KNECHT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

76832463

numer części:

OC 500

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 80
Gwintowana złączka M20x1,5
Wysokość 1 [mm] 79
Średnica 2 [mm] 63,0
Średnica 3 [mm] 56,4
Moment dokręcenia [Nm] 16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026506882

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 500 KNECHT

Filtr oleju HYUNDAI ix35 2.0 01/10-; KIA SPORTAGE 2.0 07/10-; SUBARU LEGACY IV 3.0 09/03-
numery OEM:
SUBARU      15208AA024
SUBARU      15208AA030
SUBARU      15208AA031

Zastosowanie Filtr oleju OC 500 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 500 KNECHT:

Sabina, Bytom
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Tomasz, Warszawa
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Przemysław, Poznań
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.