Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 601 knecht

Filtr oleju OC 601 KNECHT

OC 601 Filtr oleju KNECHT

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

70367224

numer części:

OC 601

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 65,5
Wysokość [mm] 77
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 62,5
Średnica 3 [mm] 54,5
Moment dokręcenia [Nm] 16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 4
nr EAN 4009026601983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 601 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE OC 601 CITROEN C1/PEGEOT 107 1.0 05-
numery OEM:
CITROËN      1109AZ
CITROËN      1109Y4
CITROËN      1611540380
CITROËN      1613181380
CITROËN      1616399880
CITROËN      E149065
CITROËN      E149162
PEUGEOT      1109AZ
PEUGEOT      1109Y3
PEUGEOT      1611540380
PEUGEOT      1613181380
PEUGEOT      1616399880
PEUGEOT      E149065
PEUGEOT      E149162

Zastosowanie Filtr oleju OC 601 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 601 KNECHT:

Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
Grzegorz, Legnica
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Nowy Wiśnicz
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.