Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 (F53, F5P) RS5 quattro (2024-???) 470km » L1566 monroe
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) Rs5 Quattro (2024-???) 470km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 MONROE

L1566 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L1566
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566
L1566
monroe L1566 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1566

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,420
Wymagana ilość2
Gwint wewnętrzny [mm]12x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096275708

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT 127, 147, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, UNO, LANCIA Y10, SEAT FURA, ZASTAVA 101 0.9-1.9D 06.71-06.06
numery OEM:
FIAT      5958246
FIAT      5958247
FIAT      5983404
FIAT      7560331
LANCIA      5958246
LANCIA      5958247
LANCIA      5983404
LANCIA      7560331
SEAT      SE1 271 624 10A
FSO      5958246
FSO      5958247
FSO      5983404
FSO      7560331
AUTOBIANCHI      5958246
AUTOBIANCHI      5958247
AUTOBIANCHI      5983404
AUTOBIANCHI      5983406
AUTOBIANCHI      7560331

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1566 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.