Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24105 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24105 MONROE

L24105 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24105

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Wymagana ilość 1
Gwint zewn. [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm] 32
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 5412096303548

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24105 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: OPEL OMEGA B 2.0-3.0 03.94-07.03

Duża część właścicieli aut świetnie zdaje sobie sprawę, że ich auto posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest uznana firma MONROE. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu L24105. Producent MONROE gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze L24105, spełniają oczekiwania użytkowników.
Końcówka drążka MONROE cechuje bardzo dobra jakość wykonania, trwałość oraz odporność na przeciążenia. Końcówki drążka produkowany przez MONROE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk MONROE jest przykładem dla pozostałych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka L24105 ma zastosowanie do samochodu OPEL ARENA Furgon (TB, TF) od 1998.03 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją wytwórcy części końcówka drążka o indeksie L24105, o jej przyporządkowaniu do samochodów OPEL, może wystąpić sytuacja, że niezbędny będzie kontakt ze sklepem w celu ustalenia prawidłowości doboru tej części zamiennej.
Zakup w naszym sklepie motoryzacyjnym części L24105 firmy MONROE to doskonały pomysł jeżeli szukasz produktu o dobrym stosunku cena/jakość i zamierzasz eksploatować swój samochód jeszcze dłużej niż rok. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka L24105 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
OPEL      3 22 180
OPEL      3 24 060
OPEL      3 24 155
OPEL      90473812
OPEL      90498476
OPEL      9051054
OPEL      90510654
OPEL      93169283
VAUXHALL      90473812
VAUXHALL      9051054

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24105 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24105 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.