Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1893 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1893 CONTITECH

6PK1893 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1891, 6 PK 1892, 6 PK 1894, 6 PK 1895

numer części:

6PK1893

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,193
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1893
nr EAN 4010858542689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1893 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1893) pasuje do: BMW X5 (E70), X6 (E71, E72); CHEVROLET CAPTIVA, EPICA, EVANDA, LACETTI, NUBIRA, REZZO; DAEWOO EVANDA, LEGANZA, NUBIRA, TACUMA / REZZO 1.4-3.0D 07.93-
numery OEM:
BMW      11287803476
BMW      11288477787
FORD      1072317
FORD      4U3Q6C301AA
FORD      98MF6C301CC
MITSUBISHI      1340A004
MITSUBISHI      MN183866
OPEL      1342417
OPEL      4808188
OPEL      55577367
OPEL      96628792
SAAB      4395430
TOYOTA      9091602432
TOYOTA      9091602458
TOYOTA      9091602534
TOYOTA      9091602536
VAUXHALL      1342417
VAUXHALL      4808188
VAUXHALL      55577367
VAUXHALL      96628792
CHEVROLET      96309968
CHEVROLET      96628792
DAEWOO      96309968

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1893 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1893 CONTITECH:

2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
2023-02-12
 5/5
ok
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.