Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 129 | |
Wymiar gwintu | M26x1.5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 94 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 86 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,2 | |
nr EAN | 3276425860766 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586076 VALEO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
649001, 650390, 650391
MD110920, MD336080
RFY014302, RFY414302
8943406970, 8943406971
1651084E00, 1651185E00, 1651185E00000, 1651678E00
ISUZU | 8-94340-697-0 | |
ISUZU | 8-94340-697-1 | |
ISUZU | 8943406970 | |
ISUZU | 8943406971 | |
MAZDA | RFY0-14-302 | |
MAZDA | RFY014302 | |
MAZDA | RFY4-14-302 | |
MAZDA | RFY414302 | |
MITSUBISHI | MD110920 | |
MITSUBISHI | MD336080 | |
OPEL | 649001 | |
OPEL | 650390 | |
OPEL | 650391 | |
SUZUKI | 16510-84E00 | |
SUZUKI | 1651084E00 | |
SUZUKI | 16511-85E00 | |
SUZUKI | 16511-85E00-000 | |
SUZUKI | 1651185E00 | |
SUZUKI | 1651185E00000 | |
SUZUKI | 16516-78E00 | |
SUZUKI | 1651678E00 | |
VAUXHALL | 94340697 | |
VAUXHALL | 94360427 | |
VAUXHALL | 97329911 |
Zastosowanie Filtr oleju 586076 VALEO w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 586076 VALEO:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Valeo to międzynarodowa firma produkująca części samochodowe, które są wykorzystywane w pojazdach osobowych, ciężarowych i maszynach rolniczych. Firma została założona we Francji w 1923 roku, a jej siedziba znajduje się w Paryżu.
Zakres produkcji Valeo obejmuje różnego rodzaju części samochodowe, w tym systemy klimatyzacji, układy elektryczne i elektroniczne, układy napędowe, sprzęgła, układy oświetleniowe, filtry i wiele innych.
Valeo posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Afryce i Ameryce. Niektóre z największych fabryk Valeo znajdują się we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Chinach, Indiach i Meksyku.
Firma Valeo ma bogatą historię i była zaangażowana w wiele innowacyjnych projektów. W latach 30. XX wieku firma wprowadziła na rynek pierwsze silniki wycieraczek do szyb, a w latach 50. opracowała pierwszy sprzęgło hydrauliczne. W kolejnych latach firma kontynuowała swoje innowacje, wprowadzając m.in. systemy bezpieczeństwa dla pasażerów, systemy klimatyzacji i układy elektroniczne.
Valeo wyróżnia się na rynku dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu i ciągłemu rozwojowi technologicznemu. Firma ma silną pozycję na rynku dzięki swojemu zaangażowaniu w badania i rozwój, a także dzięki swojemu zróżnicowanemu zakresowi produkcji.