Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586051 valeo

Filtr oleju 586051 VALEO

586051 Filtr oleju VALEO
13.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

586051

producent:

VALEO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 76
Wymiar gwintu M20x1.5
średnica zewnętrzna [mm] 75
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1
nr EAN 3276425860513
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586051 VALEO

numery OEM:
ALFA ROMEO      0060621890
ALFA ROMEO      0060810852
ALFA ROMEO      46808398
ALFA ROMEO      60621830
ALFA ROMEO      60621890
ALFA ROMEO      60810852
FIAT      46402457
FIAT      46423474
FIAT      46468378
FIAT      46805832
FIAT      46808398
FIAT      60612882
FIAT      606128821
FIAT      60814435
FIAT      71736159
FIAT      7604770
LANCIA      46402457
LANCIA      46423474
LANCIA      46468378
LANCIA      46805832
LANCIA      46808398
LANCIA      60612882
LANCIA      60814435
LANCIA      7715489

Zastosowanie Filtr oleju 586051 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586051 VALEO:

2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.