Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586502 valeo

Filtr oleju 586502 VALEO

586502 Filtr oleju VALEO
valeo 586502
Filtr oleju 586502
586502
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

586502

producent:

VALEO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 155,5
średnica zewnętrzna [mm] 64,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25,5
nr EAN 3276425865020
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586502 VALEO

numery OEM:
AUDI      074115562
AUDI      74115562
FORD      1100696
SEAT      074115562
SEAT      74115562
SKODA      074115562
SKODA      74115562
VW (VOLKSWAGEN)      074115562
VW (VOLKSWAGEN)      74115562

Zastosowanie Filtr oleju 586502 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586502 VALEO:

2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.