Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat DUCATO Furgon (250_) 120 Multijet 2,2 D (2021.07-???) 120km » FO-314S japanparts
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (250_) 120 Multijet 2,2 D (2021.07-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-314S JAPANPARTS

FO-314S Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-314S
Filtr oleju FO-314S
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

FO-314S

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Długość [mm]125
średnica zewnętrzna [mm]89,8
Średnica zabudowy [mm]86
Gwint wewnętrzny [mm]M26 x 1,5
Techniczny numer informacyjnyBy-pass
nr EAN8033001062144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-314S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-314S MAZDA 626 IV 2.0D 94-97/SUZUKI GRAND VITARA 2.0TD 98-
numery OEM:
DAIHATSU      15601-87308
ISUZU      5876100100
ISUZU      8-94360-427-0
ISUZU      8-97329911-0
ISUZU      8943406971
ISUZU      8943604271
ISUZU      8970215760
ISUZU      8973017520
MAZDA      8-943604-271
MAZDA      RF71-14-302
MAZDA      RFY0-14-302
MAZDA      RFY314302
MAZDA      RFY414302
MAZDA      RFYO-14-302
MITSUBISHI      MD336080
NISSAN      16516-78E00
NISSAN      RFY014302
OPEL      00650390
OPEL      0650390
OPEL      649001
OPEL      650390
OPEL      94360427
OPEL      97329911
SUZUKI      1651078E00
SUZUKI      16516-78E01-000
SUZUKI      1651678E00
SUZUKI      1651678E00000
SUZUKI      1651678E00A00
SUZUKI      1651678E00A01
SUZUKI      1651678E01
VAUXHALL      94360427
PIAGGIO      650391

Zastosowanie Filtr oleju FO-314S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-314S JAPANPARTS:

2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.