Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 120 | |
Wymiar gwintu | M 26 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 | |
Średnica 1 [mm] | 81 | |
nr EAN | 3165143140925 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 986 452 064 BOSCH
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON
650391, 94360427
RF711H302, RF7114302, RFY014302, RFY414302, RYF014302
1651078E00000, 1651078E00, 1651678E00000, 1651678E01000, 1651678E00, 1651678E01
1560187308000, 1560187308
8943406970, 8943406971, 8943604270, 8970215760, 8943406980, 8943604271
DAIHATSU | 15601 87308 000 | |
DAIHATSU | 1560187308 | |
GMC | 25067293 | |
GMC | 94340697 | |
GMC | 94360427 | |
GMC | 97021576 | |
ISUZU | 8-94340-697-0 | |
ISUZU | 8-94340-697-1 | |
ISUZU | 8-94360-427-0 | |
ISUZU | 8-97021-576-0 | |
ISUZU | 8943406980 | |
ISUZU | 8943604271 | |
MAZDA | RF71 1H 302 | |
MAZDA | RF71-14-302 | |
MAZDA | RFY0-14-302 | |
MAZDA | RFY414302 | |
MAZDA | RYF014302 | |
MITSUBISHI | 110920 | |
MITSUBISHI | MD336080 | |
NISSAN | 1520889TA0 | |
NISSAN | 15208HC200 | |
NISSAN | 15208HC253 | |
NISSAN | AY100NS027 | |
OPEL | 65 03 91 | |
OPEL | 94360427 | |
SUZUKI | 16510 78E00 000 | |
SUZUKI | 16510-78E00 | |
SUZUKI | 16516 78E00 000 | |
SUZUKI | 16516 78E01 000 | |
SUZUKI | 16516-78E00 | |
SUZUKI | 16516-78E01 | |
TOYOTA | 04152 03006 | |
VAUXHALL | 94360427 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 986 452 064 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 986 452 064 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.