Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 17166 walker

Tłumik 17166 WALKER

17166 Tłumik WALKER
walker 17166
Tłumik 17166
17166
walker 17166 Tłumik
Tłumik 17166 walker
Tłumik 17166 walker
Tłumik 17166 walker
290.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17166

producent:

WALKER

Długość [mm] 610
Ciężar [kg] 5,730
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490171665

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17166 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 610mm) pasuje do: CITROEN SAXO; PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-1.6 08.91-07.04
numery OEM:
CITROËN      1726L0
CITROËN      1726L3
CITROËN      1730Y3
PEUGEOT      172671
PEUGEOT      172678
PEUGEOT      172696
PEUGEOT      1726E4
PEUGEOT      1726K8
PEUGEOT      1726L6
PEUGEOT      1726L7
PEUGEOT      1726L9
PEUGEOT      1730Y3
PEUGEOT      173696
zamienniki:
210555
brak
Klarius Group
210553
brak
Klarius Group
210556
brak
Klarius Group
PG494W
brak
Klarius Group
19.3.89
brak
EBERSPÄCHER
684.2.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 17166 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17166 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.