Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21223 walker

Tłumik 21223 WALKER

21223 Tłumik WALKER
walker 21223
Tłumik 21223
21223
walker 21223 Tłumik
Tłumik 21223 walker
Tłumik 21223 walker
Tłumik 21223 walker
Tłumik 21223 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21223

producent:

WALKER

Długość [mm] 660
Ciężar [kg] 5,760
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490212238

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21223 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 660mm) pasuje do: CITROEN SAXO; PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-1.6 02.96-07.04
numery OEM:
CITROËN      1726KC
CITROËN      1726L0
CITROËN      1726L1
CITROËN      1726L3
CITROËN      1730Y3
CITROËN      9809881680
CITROËN      E12843A
CITROËN      E12850A
CITROËN      E12860C
PEUGEOT      1726K8
PEUGEOT      1726KC
PEUGEOT      1726L0
PEUGEOT      1726L1
PEUGEOT      1726L3
PEUGEOT      1730Y3
PEUGEOT      173696
zamienniki:
210528
brak
Klarius Group
210525
brak
Klarius Group
210553
brak
Klarius Group
PG494W
brak
Klarius Group
13.3.55
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21223 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21223 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.