Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 927 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH

1 987 947 927 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 927
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927
1 987 947 927
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1125

numer części:

1 987 947 927

dostawca:

BOSCH

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1125
nr EAN 3165141069662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK1125) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906) AUDI A5 BMW 3 (E36), Z3 (E36) CITROEN XM 1.3-4.2 10.82-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 producenta BOSCH

CITROËN

575089, 95006268, 96006268

MITSUBISHI

M616942, MB813251, MD199223, MD316140, MN813251

TOYOTA

9936501120, 9936521130, 9936531120, 9936551120, 9936551130, 9936571120, 9936581120

BMW

11281401159

OPEL

91159962, 93160750

PEUGEOT

575089, 95006268, 96006268

RENAULT

7700108148, 8200206889, 8200786314

LADA

2110811409610, 2110811409613

NISSAN

1172000QAJ

VOLKSWAGEN

079903137AB

MERCEDES-BENZ

0009936996, A0009936996

AUDI

079903137AB

numery OEM:
AUDI      079 903 137 AB
BMW      11 28 1 401 159
CITROËN      5750 89
CITROËN      95 006 268
CITROËN      96 006 268
LADA      2110 8114096 10
LADA      2110 8114096 13
MERCEDES-BENZ      000 993 69 96
MERCEDES-BENZ      A 000 993 69 96
MITSUBISHI      M616942
MITSUBISHI      MB813251
MITSUBISHI      MD199223
MITSUBISHI      MD316140
MITSUBISHI      MN813251
NISSAN      1172000QAJ
OPEL      91159962
OPEL      93160750
PEUGEOT      5750 89
PEUGEOT      95 006 268
PEUGEOT      96 006 268
RENAULT      77 00 108 148
RENAULT      82 00 206 889
RENAULT      82 00 786 314
TOYOTA      99365 01120
TOYOTA      99365 21130
TOYOTA      99365 31120
TOYOTA      99365 51120
TOYOTA      99365 51130
TOYOTA      99365 71120
TOYOTA      99365 81120
VAUXHALL      91159962
VAUXHALL      93160750
VOLKSWAGEN      079 903 137 AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.