Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | MM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 12 |
Długość [mm] | 91 |
Ograniczenia producenta | TRW |
nr EAN | 8717109319699 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Długość [mm] | 89 |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 |
nr EAN | 3358960631411 |
Długość [mm] | 110 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 68 |
nr EAN | 5012759852255 |
Wymiar stożka [mm] | 12,1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 A |
nr EAN | 4014870436179 |
Długość [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | MM14X1.5R |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar stożka [mm] | 12 |
nr EAN | 5902473022402 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Numer seryjny | 4315500 |
nr EAN | 5901159095792 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Zbieżność stożka | 1:5 |
nr EAN | 4047437011328 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 4047437473980 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 5907558560107 |
Ograniczenia producenta | TRW |
Ciężar [kg] | 0,300 |
Wymagana ilość | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Długość opakowania [cm] | 14,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 5412096244513 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 14 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 90 |
Długość 2 [mm] | 18 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 5010874754454 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858464806 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Długość [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | M14 |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 90 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,3 |
nr EAN | 8435130303783 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
dla numeru OE | 381750 |
nr EAN | 3660872319418 |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10x1,25R |
Tylko w połączeniu z | JAM NUT M14 |
nr EAN | 5413978127825 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość [mm] | 94 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M10x1.25 |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 |
nr EAN | 3322937908431 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025