Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 Avant (4A5) 50 TFSi e quattro (2021.02-???) 265km » RH01-5010 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5010 REINHOCH

RH01-5010 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5010
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5010
RH01-5010
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5010

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]135
sparowany numer artykułuJTE1009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5010 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FIAT CROMA, CROMA/KOMBI OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS SAAB 9-3, 9-3X, 9-5 1.6-3.2 09.97-02.15
numery OEM:
FIAT      77363712
OPEL      1603228
OPEL      93172255
SAAB      12765897
SAAB      5235668
SAAB      5239322
SAAB      93172255
SAAB      93194329
VAUXHALL      1603228
VAUXHALL      93172255

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5010 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.