Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0487 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 MAXGEAR

69-0487 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307036

numer części:

69-0487

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25324 02
nr EAN 5901619504086

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. OPEL VECTRA C LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 producenta MAXGEAR

SAAB

12765896, 12787821, 12801423, 1603227, 5235650, 5239314, 93172254

FIAT

77363713

OPEL

1603227, 93172254

numery OEM:
FIAT      77363713
OPEL      16 03 227
OPEL      93172254
SAAB      12765896
SAAB      12787821
SAAB      12801423
SAAB      16 03 227
SAAB      5235650
SAAB      5239314
SAAB      93172254
VAUXHALL      16 03 227
VAUXHALL      93172254
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0487 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.