Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9010359 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010359 KAMOKA

9010359 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010359
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010359
9010359
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010359

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy z prawej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 136
Wymiar gwintu FM14X1.5R
Wymiar stożka [mm] 12
Rozmiar gwintu 1 MM12X1.5R
nr EAN 5902473025106

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010359 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      77 363 712
FIAT      77363712
NISSAN      1603228
OPEL      16 03 228
OPEL      93172255
SAAB      12 781 813
SAAB      12 787 822
SAAB      12 801 424
SAAB      12765897
SAAB      12781813
SAAB      12787822
SAAB      12801424
SAAB      12802424
SAAB      1603228
SAAB      52 35 668
SAAB      52 39 322
SAAB      5235668
SAAB      5239322
SAAB      93 194 522
SAAB      93172255
SAAB      93194329
SAAB      93194522
VAUXHALL      93 172 255
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010359 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010359 KAMOKA:

2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.