Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 3358960632463 |
Długość [mm] | 91 | |
Szerokość [mm] | 34 | |
Wysokość [mm] | 62 | |
nr EAN | 5012759848777 |
Wymiar stożka [mm] | 10,8 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 4014870439231 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,212 | |
dla numeru OE | 811 419 812 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816022688 |
Długość [mm] | 74 | |
Wymiar gwintu | FM14x1.5R | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/10 | |
Wymiar stożka [mm] | 11 | |
nr EAN | 5902473023355 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Numer seryjny | 4310040 | |
nr EAN | 5901159095808 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 4047437007284 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 5907558524277 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 74 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074000533 |
Ciężar [kg] | 0,230 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096365195 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 75 | |
Długość 2 [mm] | 19,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874761933 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 60 | |
Długość 2 [mm] | 19,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 16,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 6,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4,7 | |
nr EAN | 5010874750753 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858466015 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 73 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Wymiar gwintu | M14 |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 108,5 | |
Ciężar [kg] | 0,3 | |
nr EAN | 8435130304094 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 75 | |
Ciężar [kg] | 0,27 | |
nr EAN | 8435130304124 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/10 | |
Długość [mm] | 74 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 10,8 | |
nr EAN | 5413978133840 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/10 | |
Długość [mm] | 110 | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 10,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10x1,25R | |
Tylko w połączeniu z | JAM NUT M14 | |
nr EAN | 5413978133826 |
Długość [mm] | 74 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 311054 | |
nr EAN | 7316579256278 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,212 | |
nr EAN | 4046001187179 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024