Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-00143 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00143 RTS

91-00143 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

91-00143

producent:

RTS

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M12x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 128
Ciężar [kg] 0,38
nr EAN 8435130302090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00143 RTS

KOŃCÓWKA DRĄŻKA RTS 91-00143

Duża część użytkowników samochodów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest znana firma RTS. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu 91-00143. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka 91-00143 oraz innych części produkowanych przez RTS, są zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości. Produkty firmy RTS charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością. Końcówki drążka produkowany przez RTS jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość części dostarczanych przez RTS pozostaje wzorem dla pozostałych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 91-00143 ma zastosowanie do takich aut jak ALFA ROMEO DISCO VOLANTE od 2012.03, FIAT ULYSSE (179_) od 2002.08, LANCIA VOYAGER nadwozie wielkopojemne (MPV) (404_) od 2011.09 oraz wielu innych modeli aut.
Składanie zamówienia na części zamienne nie zawsze jest proste. Jeżeli w tej materii napotkasz na jakiekolwiek problemy zaufaj specjalistom z branży samochodowej z wieloletnim stażem zatrudnionych w naszej firmie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę zamówionego końcówki drążka 91-00143.
RTS 91-00143 to dobry wybór przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części samochodowych firmę RTS.
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806355
ALFA ROMEO      60809494
ALFA ROMEO      60809613
ALFA ROMEO      7591215
FIAT      7545582
FIAT      7591215
FIAT      7678717
FIAT      9947438
FIAT      9947838
FIAT      9950672
LANCIA      7545582
LANCIA      7591215
LANCIA      7678717
LANCIA      9947438

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00143 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00143 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.