Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI 4Drive (2000.10-2005.10) 150km » RH01-1015 reinhoch
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 1.9 Tdi 4drive (2000.10-2005.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1015 REINHOCH

RH01-1015 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1015
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1015
RH01-1015
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-1015

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar gwintuM12
Gwint wewnętrzny [mm]M12X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1015 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ALFA ROMEO 145, 155, GTV, SPIDER FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, DUNA, TEMPRA, TIPO LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.0 07.87-10.05
numery OEM:
FIAT      7591216
FIAT      9947437
LANCIA      7591216
LANCIA      9947437

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1015 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.