Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 2.4 (V21C) (1991.04-2000.04) 112km » 69-0302 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii Canvas Top (v2_c, V4_c) 2.4 (v21c) (1991.04-2000.04) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0302 MAXGEAR

69-0302 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304021

numer części:

69-0302

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]285
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,430
nr EAN5907558552850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0302 MAXGEAR

DRą»EK KIER. FIAT BRAVO/BRAVA LE/PR
numery OEM:
FIAT      9941625
LANCIA      9941625

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0302 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0302 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.