Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE187 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE187 TRW

JTE187 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE187
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE187
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE187

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 130
Wymiar stożka [mm] 13
parzyste numery artykułów JTE182
nr EAN 3322937905492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE187 TRW

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA I 1.1-2.0 10.86-10.05

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w zakładach uznanego producenta części do samochodów, firmę TRW stosowane są w wielu modelach współczesnych samochodów. Produkowane przez TRW części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka JTE187.
Końcówka drążka TRW JTE187 cechuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość oraz odporność na przedwczesne zniszczenie. Części zamienne produkowane przez TRW, w tym końcówka drążka JTE187, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców części samochodowych w Europie. Jakość części dostarczanych przez TRW pozostaje wzorem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka JTE187 ma zastosowanie do takich aut jak ALFA ROMEO 8C SPIDER (920_) od 2008.01, FIAT UNO Furgon (267_) od 2010.01, LANCIA THESIS (841_) od 2002.07 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z informacjami wytwórcy części końcówka drążka oznaczonej numerem JTE187, o jej dopasowaniu do samochodów ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA, może wystąpić sytuacja, że konieczny będzie kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia prawidłowości doboru tej części zamiennej.
Końcówka drążka JTE187 ma dobrą stosunek jakości i ceny. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060806355
ALFA ROMEO      7591215
ALFA ROMEO      7678717
ALFA ROMEO      9947438
ALFA ROMEO      9950672
FIAT      0000060809494
FIAT      0060806355
FIAT      7591215
FIAT      7678717
FIAT      9947438
FIAT      9950672
LANCIA      0000060809494
LANCIA      60806355
LANCIA      7591215
LANCIA      7678717
LANCIA      9947438
LANCIA      9950672

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE187 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE187 TRW:

2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.